اجرا در شبکه استانی قزوین

حمید حاجی پور مجری تلویزیون

حمید حاجی پور مجری تلویزیون

افتخار بزرگی نصیبم شد که از سال 1390 با شبکه استانی قزوین به عنوان مجری، گزارشگر و نریتور همکاری داشته باشم.

ورود من به شبکه تلویزیون قزوین از طریق آزمون و بعد از طی مراحل متعدد سنجش و مصاحبه های مختلف امکان پذیر شد و فرآیندی یکساله را طی کردم تا به عنوان مجری پذیرفته شدم.

البته همه افرادی که قصد دارند تا در رسانه ملی فعالیت حرفه ای انجام دهند ناچار باید مراحل آزمون، تستهای فنی، گزینش، تحقیقات محلی، معرفی به سازمان مرکزی تهران و…. مراحل دیگری را برای شروع همکاری از سر بگذارنند که در طی کردن تمامی این مراحل صبر، حوصله، دقت و صداقت باعث موفقیت علاقه مندان خواهد شد.

بسیاری از دوستان، فامیل، همکاران قدیمی و یا مردمی که در کوچه و خیابان مجری ها را می بینند سوال می کنند که فرزندان ما علاقه مند به کار در صدا و سیما هستند، شما چطوری رفتید ما هم همان کار را انجام دهیم!!!

دوستان من! سازمان صدا و سیما به شکل دوره ای اقدام به برگزاری تستهای اجرا و آزمون های ورودی برای کار گزارشگری و صداپیشگی می کند، و صد البته که شما علاقه مندان هم تنها می توانید از طریق آزمون و قبولی در تست اجرا وارد این حرفه شوید.

بسیاری از جوانان فکر می کنند بدون پارتی و آشنا امکان ورود به صدا و سیما نیست در حالی که واقعیت چیزی غیر از این است.

اگر شما از نظر صدا و چهره و فن بیان بتوانید آزمونهای مورد نظر را به درستی از سر بگذارنید، حتماً دعوت به همکاری خواهید شد و نیازی به سفارش این و آن نیست، البته به دلیل این که بسیاری از متقاضیان واجد شرایط نیستند این شائبه پیش می آید که حتماً دستهای پشت پرده در کار است تا من قبول نشوم!!!

در حالی که ملاک سازمان صدا و سیما فقط داشتن استانداردها و تعهد کاری و اخلاقی است و لاغیر.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *